Levering & montage
 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

De meeste bestellingen worden bij u bezorgd door UPS. Artikelen die te groot zijn of speciale aandacht nodig hebben worden door onze eigen bezorgdienst geleverd en eventueel gemonteerd. UPS levert bestellingen van maandag tot en met vrijdag.
Aan het einde van middag vóór de dag van bezorging ontvangt u een email van UPS met een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Wordt er gebruik gemaakt van onze eigen bezorgdienst, dan brengen wij u van tevoren telefonisch op de hoogte van het tijdvak van levering.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

U krijgt van ons altijd een bericht wanneer uw bestelling verstuurd is met een tracking nummer. Mocht het toch voorkomen dat u niet thuis bent op het moment van levering, krijgt u een afhaalbericht in uw brievenbus.

Hierop staat een telefoonnummer van UPS dat u kunt bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Als u geen contact opneemt, wordt een dag later automatisch een nieuwe poging gedaan om uw bestelling af te leveren. Wanneer de aflevering na 3 pogingen  nog niet heeft plaatsgevonden, wordt uw bestelling terug gezonden naar Loft76 te Roermond. Wij nemen vervolgens opnieuw contact met u op om een nieuwe bezorgdag te bespreken.

Wanneer er een KIALA punt in de buurt van het afleveradres gevestigd is, kan het zijn dat de bezorger van UPS het pakket daar afgeeft. Dit gebeurt alleen wanneer het voor de bezorger niet mogelijk is om op het aangegeven afleveradres het pakket af te leveren. De bezorger van UPS zal dan een afhaalkaart in uw brievenbus / bij de receptie achterlaten. Met deze afhaalkaart kunt u uw pakket bij het desbetreffende KIALA punt ophalen.

Verantwoordelijkheid klant

De klant is er zelf verantwoordelijk voor dat het product geleverd kan worden in de woning. Indien dit niet het geval is door een te smalle trapopgang en of afwezigheid van lift, dient de klant zelf voor een lift te zorgen.
We gaan uit van levering op de begane grond, indien dit niet het geval is dient de klant dit bij bestelling van het product aan te geven. De kosten van een eventuele liftservice zijn voor rekening van de klant.

Montage

Wanneer uw bestelling door onze eigen bezorgdienst wordt geleverd dan worden de artikelen gemonteerd en het verpakkingsmateriaal door ons mee terug genomen.

Verlichting wordt niet geïnstalleerd door ons. Indien u wenst dat wij dit voor u regelen, maken wij graag een prijs voor installatie voor u door een  professionele installateur. Wanneer u hier gebruik van wenst te maken dan kunt u hiervoor contact met ons opnemen.

Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist.